Re: Błędy płyty ???

Autor: Michal Kokott (felixcom_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 06 Dec 2002 - 22:25:03 MET

> Witam.
> Mam podobny zestaw ASUS A7V266-EX + PixelView GF4 ...ULTRA.
> I nie mam żadnych problemów z tym sprzętem :)
> BlueScreena nie widziałem od czasów Win98 :)
>
> Nie rozumiem tylko co chciałeś powiedzieć pisząc coś takiego:
> "pojawiają się przy grach, włączonych Benchmark 2000 lub Benchmark 2001
jakieś
> dziwne trojkąty i wielokąty."
> Po Polsku bym prosił!
>
> Cleriic

Witam ponownie
Wiec jak wspomniałem błedy pojawiają się np. gdy gram w Collina McRea albo
Unreal T. lub gdy przeprowadzam testy Benchmark 2000 lub Benchmark 2001 -
ktore mialyby mi pomóc dalej - określając wydajność sprzętu.
A co to za trójkąty?! -->Np. W Collnie McRea: zamiast części samochodu
pojawiają się białe trójkąty .

Pozdrawiam