Re: POSZUKUJĘ PILNIE TASIEMKI MATRYCA-PŁYTA GŁÓWNA DO NOTEBOOKA FUJITSU

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Dec 2002 - 21:15:37 MET

> FUJITSU LIFEBOOK 656 TX - starszy model z pentium mmx
> Pozdrawiam i życzę miłego dnia. Rafał.

jakbys znalazl gdzies taka tasiemke to mnie poinformuj bo ja szukam do
lifebook'a z p2-300 i 13,3" maryca TFT ... niby ktos tam mowil ze mozna na
zamowienie zrobic, ale nikt nie chce sie podjac tego ...
Kiedys jakis inteligentny czlowiek mi powiedzial, ze moge kupic razem z cala
matryca za jedyne 4000zl :))) po takiej promocji jakos mi sie odechcialo
szukac ... a komp sluzy jako stacjonarny:))