Re: nie mam juz sily - prosze o pomoc

Autor: ***SYRO*** (syro1_at_wp.pl)
Data: Fri 06 Dec 2002 - 20:23:11 MET

Użytkownik "biasuwa" <bias_at_klabink.pl> napisał w wiadomości
> otoz mam taki problem, ze komputer mi sie wiesza albo resetuje wtedy
kiedy,
> nagrywam plyte, albo ja odczytuje (niewazne czy nagrywarka czy cd-romem) i
> to by bylo na tyle.....
> dzieje sie to pod win xp, 2000, 98, wszelkie via 4 in 1, servicepacki nie
> maja tu nic do rzeczy
> wirusow tez nie mam, sprawdzalem kilkoma programami - kaspersky, mksvir,
> norton antyvirus
> dodam ze przy tej samej konfiguracji jeszcze tydzien temu wszystko
chodzilo
> dobrze
> [...]

sprawdz zasilacz- pozycz od kogos i podlacz - wtedy sie przekonasz - ja bym
na to wlasnie stawial
u mnie np. gdy wkladam plytke to na programie monitujacym napiecia kompa -
wszystkie spadaja o pare setnych volta (czasem wiecej) - u ciebie moga o
wiecej i dlatego ciagle resety kompa

sproboj rozkrecic i zobaczy czy przypadkiem kondensatory nie napuchly lub
tez cos z nich nie wycieka - bo moga byc juz na wykonczeniu

pozdrawiam