Re: Jak oni to robią (Media Markt)

Autor: Andrzej Pinczuk (andy_at_bsk.wywalto.vectranet.pl)
Data: Fri 06 Dec 2002 - 18:00:17 MET

" laman" <laman_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

>Otwieram ulotke z MM i widze :
>
>P4 2,4Mhz, 256 mb ddr, mx400 64mb, mysz, klawiatura
>cena 2499zł
>
>Jak oni to robią że schodzą tak nisko z cenami ??? wiem że pewnie najtańsze
>podzespoły, ale mimo wszystko ...
>
>składak w sklepie :
>P4 2,4Mhz, 256 mb ddr, radeon 9000, mysz, klawiatura,+ Sound Blaster Audigy
>Player OEM i modem
>cena 3800zł

W Twoim zestawie jest znaczaco lepsza grafika, Audigy (w MM pewnie integra),
modem. W zestawie MM dodatkowo nie wiadomo, co za plyta..... Dolicz do tego
specjalne upusty dla takich klientow jak MM i masz roznice. A te 2499 to pewnie jeszcze
cena netto... :-)
BTW nie wiedzialem, ze w hipermarketach juz sa tak "dobre" zestawy :-)

Andy