Re: Problem z TvOut

Autor: Marcin (zanny[spam)
Data: Fri 06 Dec 2002 - 12:31:19 MET

> Ustaw w ustawieniach nviev ekran telewizora jako podstawowy i problem
> zniknie . Tez tak mialem . Niestety za kazdym razem bedziesz musial
zmieniac
> z podstawowego monitora na podstawowy tv :(

Witam,
    Udało mi się to naprawić w inny sposób. Jak już napisałem problem był
głównie w aplikacjach wyświetlających filmy, więc zacząłem grzebać w opcjach
WMP i gdzie okazało się, że troche pomaga zmiana opcji "Uzyj nakładek".
Dalej przeglądając opcje zaawansowane sterownika karty graficznej we
własciwościach ekranu zauważyłem podobnie brzmiącą opcje "Ustawienie
nakładki/Ustawienia dublowania wideo". Przywróciłem domyslne ustawienia
(Urządzenie pełnoekranowe wyłączone) i ... problem zniknął! Wszystko chodzi
tak jak powinno.
    Dziwne jest to, że ja nigdy nie zmieniałem tych opcji. Być moze coś
nawaliło podczas instalacji sterowników lub podczas testowania TvTool'a.

    pozdrawiam
Marcin,