Re: Program do spowalniania komputera ?

Autor: Hubert Grzegorzewski (this_adres_is_invalid_at_wp.p)
Data: Fri 06 Dec 2002 - 10:42:29 MET

D.K. wrote:
> Cze !!!
>
> Znajomy ma maly problem. Uzywa starego programu do komunikacji z kasa
> fiskalna. Program dostarczony z nia ma pewien feler. Wywala bledy
> podczas uruchomienia (blad pojawil sie po zmianie sprzetu). Tak na
> oko jest to blad tzw."szybkich procesorow". Sciagnalem programik
> maslo i jeszcze kilka innych ale zalezy mi na czyms rezydentnym.
> Kiedys byl taki programik ale nie pamietam jego nazwy.
>
> Ps. Z gory dzieki za info.

Polecam "Slowdown" http://members.aol.com/bretjohn/programs/slodn310.zip
Cala masa opcji i nie ryzykujesz, ze uszkodzisz oprogramowanie (co zdaje sie
moze nastapic w przypadku patchowania). Przetestowalem - dziala wspaniale ze
starenkim programem FK na C300A.
Instrukcje dolaczone do programu - powodzenia :))

Pzdr
Hubert
hubertg(at)poczta.onet.pl