odinstalowanie programów

Autor: PiAg (a_janecka_at_wp.pl)
Data: Fri 06 Dec 2002 - 10:31:34 MET

Witam !
Nie jest to trudne pytanie dla większości z Was, ale prosze o wskazówkę -
jak można skutecznie odinstalowywać programy w Win98. Proszę o polecenie
jakiegoś narzędzia za pomocą którego można to robić. Chodzi o programy
których nie można odinstalować za pomocą dodaj/usuń programy w Windows. Sam
program też nie ma funkcji np. "uninstal".
Skasowałem jakiś program, właściwie - usunąłem (del) ale po uruchomieniu
komputera system szuka tego odnośnika. Czy coś zostało w pliku command? Jak
edytować ten plik?
Myślę że pytanie jest proste ale po prostu nie wiem jak to zrobić.
Proszę o jakąś radę.
Pozdrawiam.