Problem z TvOut

Autor: Marcin (zanny[spam)
Data: Fri 06 Dec 2002 - 02:16:21 MET

Witam!
   Pojawił się problem z wyjsciem TV w karcie Leadtek GF2MX,
system WinXP pro. Wszystko było dobrze do czasu zmiany
sterowników do karty. Po zainstalowaniu nowych (29.40) obrazna TVOUT sie
zepsuł. Kiedy właczam jakis film np. DivX, (mam ustawione klonowanie) obraz
na TV zaczyna sie chrzanic. Widac poprzesuwane czesci filmu i nie ma
znaczenia czy zminimalizuje aplikacje, czy dam ja na caly ekran...na TV
dalej nic nie widac. Oczywiscie na komputerze obraz jest bez zarzutu.
    Próbowalem juz kilku wersji sterownikow, rowniez starszych, ale nie
pomaga. Najciekawsze jest to że mozna wlaczyc gry i obraz jest dobry.
Problemy są tylko z filmami, i obojetnie czy to jest AVI, MOV czy inny.
Jesli nie jest to tryb pelnoekranowy to widac caly pulpit, ale w miejscu
gdzie powinien być obraz jest tylko czarny prostokat.
    Pomyslalem ze to moze problem z codec'ami, ale przeinstalowalem je i
zadnej zmiany. Może ktoś wie co na to poradzic, bo nie juz brakuje mi
pomysłów. Może DirectX 9...jest w wersji beta, boje sie tego zainstalowac bo
moze sie potem nie chciec odinstalowac...

    pozdrawiam
Marcin,