Re: wymiana Samsung SMS-5100 na Creative Inspire 4400

Autor: Cleriic (cleriic.nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Dec 2002 - 01:32:52 MET

Pewnego dnia news:slrn.pl.auvjta.m8.rack.spam-off_at_sdi.tpnet.pl,
raku <rack.spam-off_at_op.pl> napisał:
> obecnie posiadam głośniki samsunga SMS-5100:
> subwoofer o mocy 21W, 2x satelity o mocy 7.5W
>
> przymierzam się do zakupu zestawu creativa Inspire 4400
> (subwoofer 17W, 4x satelity 6W)
>
> czy ktoś z was porównywał brzmienie obu zestawów?
> jak ten 4.1 się sprawuje przy głośniejszym odsłuchu muzyki?
> (nie zacznie skrzeczeć?)
> czy ma tak samo lekko przytłumiony bas jak samsungi?
>
> przysłuchiwałem się Inspire w sklepie, ale ciężko w takich warunkach
> wsłuchać się dokładnie
>
> i ostatnie pytanie: jaka jest różnica pomiędzy FPS1600 a Inspire4400 ?
> [...]

Osobiście słyszałem Inspire 5.1 5700! Brzmi super.
Ale cena już taka nie jest :) - ok 1500 zł
Ale ma za to dekoder Dolby Digital, Dolby Pro Logic, DTS czyli mozna do tego
podłączyć np. zewnętrzny odtwarzacz DVD! Potrafi również odtworzyć dźwięk Stereo
na wszystkich głośnikach!

A parametry techniczne tych i inncyh głośników możesz zobaczyć na stronie
Creative'a.
www.creative.com

Cleriic