Re: notebook i clo

Autor: comes (comes_de_at_op.pl)
Data: Thu 05 Dec 2002 - 16:13:56 MET

> JEzeli bedziesz go prezwozil jako swoj sprzet na ktorym pracujesz - nie
beda
> mieli podstaw do nakladania polskich podatkow na ciebie.
> Jezeli bedziesz zglaszal go do odprawy, nalicza CLO (ale chyba jest 0%) i
> VAT (22%).

Czyli jak pojde do okienka do podbicia tego papierka potwierdzajacego
wywiezienie notebooka z Niemiec i mnie jakis polski celnik zaczepi, to mu
mowie, "ze na tym sprzecie bede pracowal sam i nie sprzedaja go dalej", to
wtedy nie bede musial zaplacic 22%VAT?
Dobrze zrozumialem? Czy pokrecilem :)

Pozdrowionka