Pomóżcie proszę - karta dźwiękowa

Autor: Tomac (qweasdzxc_at_go2.pl)
Data: Thu 05 Dec 2002 - 12:58:43 MET

Witam!
Mam problem jak w temacie. Dotąd miałem Vortexa I i się kłócił z płytą (ECS
k7s5a) i się lekko zraziłem
do rozwiązań niestandardowych, więc raczej wybiorę coś Creative'a. Po
przejrzeniu cenników i zasobów sieci dokonałem wstępnej selekcji:

Karta muzyczna SB LIVE! 115.-
Karta muzyczna SB LIVE! 5.1 145.-

Karta potrzebna jest do gier, trochę MP3 (podłączona do porządnego
wzmacniacza, ale cudów jakościowych nie wymagam). W sumie nie potrzebuję
obsługi 5.1 , kina domowego nie zamierzam budować (czy warto dopłacić do
5.1, nie wiem, może jest jakaś różnica poza obsłują centrala i suba).

Acha - czy karty te pozwolą na równoczesne podłączenie do niej słuchawek i
wzmacniacza i wybór na czym będzie dźwięk?

Pozdrawiam i czekam na opinie,
Tomac