Re: kwestia płaskosci kineskopu w monitorach 17"

Autor: Samotnik (samotnik_at_samotnia.eu.org)
Data: Thu 05 Dec 2002 - 11:26:24 MET

W artykule <asn983$s3r$3_at_news.tpi.pl> GM napisał(a):

> guzik... jak kupowalem LG700P to na nokia test tego nie bylo widac dopiero
> w domu wlaczam IE a tu pasek adresu jest cholernie wygiety ze oczoplasu
> mozna dostac...

No właśnie, bo on 'zjeżdża' z tą krawędzią dopiero po jakichś 20-25
minutach. ;) Mi to ani trochę nie przeszkadza, to jakiś milimetr góra,
patrząc od przodu tego nie zauważam, widzę to, kiedy się przyjrzę pod
dużym kątem z góry - wtedy widzę brak równoległości między liniami na
ekranie, a krawędzią obudowy.

--
Samotnik
Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/