dodatkowy wentylatorek

Autor: Krzysztof Kaczmarek (pingfin_at_poczta.fm)
Data: Thu 05 Dec 2002 - 10:44:57 MET

Witam,
mam w obudowę enlighta wsadzoną starą płytę AT i parę problemów. Po
pierwsze, tył obudowy mi nie pasuje do płyty, tzn. ta fajna blaszka z
otworami na wyjścia z płyty ATX zasłania mi wejście na klwaiature więc
musiałem ją wyjąć. Czy jest możliwość zdobycia w Polsce takiej blaszki
ale do płyty AT? drugi problem to dodatkowy wiatraczek, a w zasadzie
problem z jego podłączeniem. Na płycie mam zasilanie tylko dla jednego
wentylatorka (na procesorze). Czy da się jakoś ten ładny wentylatorek
podłączyć do prądu? (jakiś rozgałęźnik na to jedno gniazdko na płycie,
bezpośrednio do zasilacza?)
TIA

--
 Krzysztof Kaczmarek | kkaczm6_at_us.edu.pl |-| GS/CS d- s+:- a-- C++ U++
"It is a good viewpoint to see the world |-| L++>+++ W+ N++ Y+ w(--) G