Re: kwestia płaskosci kineskopu w monitorach 17"

Autor: Yaro (jaropl_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 05 Dec 2002 - 08:21:27 MET

Witam,

Kupilem monitor LG 17" Flatron 700P
Chyba bede go reklamowal. Mam wrazenie ze poziome linei, ktore teoretycznie
powinny byc idealnie proste uciekają w kształcie dolnej połowy elipsy ale
tylko w gornej czesci ekranu.

Szczegolnie dobrze widac w IE. Pasek do wpisywania adresu powinien byc
idealnie poziomy a ma kształt znieksztalcony (srodek krawedzi poziomej lini
ucieka w doł tworzac eliptyczny kształt)

Aha rozdzielczosc 1024x768 (tak samo jest przy 85Hz jak i przy 100Hz)
Czy ktos zaobserwowal cos podobnego??

Pozdrawiam
Jaro