Re: baterie do myszki bezprzewodowej

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Dec 2002 - 22:25:00 MET

> oj to nie jest tak ponieważ zwykłe bateria nie zapewniają tego że się nia
> wyleją. Więc ja Ci radzę z nimi uważać

czy to co mowisz znasz z opowiadan starych gorali czy doswiadczyles tego ???
bo ja osobiscie powiem, ze 15 lat temu kiedy to byly dostepne jedyne sluszne
baterie centra itp. bylo to mozliwe ... w tej chwili juz sie nie produkuje
baterii ktore wylewaja ... bynajmniej nie te ktore ja widzialem ...
jezeli komus sie udalo zmusic obecnie produkowana baterie do wylania niech
poda mi firme bo sam z ciekawosci bym to sprawdzil ...
Kiedys jak byla era "wylewnych" baterii jezeli juz to sie zdazalo to
naprawde po dluzszym zostawieniu rozladowanej baterii w urzadzeniu ... i
osobiscie zauwazylem to jedynie w bateriach R14 i R20 ... mniejsze nie mialy
az takich sklonnosci do wylewania ... chociaz tez im sie to zdarzalo ...
(najczesciej byla to centra w plastikowej obudowie ... kwachu jaki wylecial
z niej byl niezbyt przyjemy w dotyku:)))