Ma³y problemik...

Autor: aserzx (aserzx_at_simplusnet.pl)
Data: Thu 05 Dec 2002 - 00:18:49 MET

Takiego rodzaju: mam do wykonania bardzo pilne zadanie w PartitionMagic. Ale
nie za bardzo wiem jak to zrobiæ, pilnie porzebujê Waszej pomocy, o
odpowiedzi prosze najlepiej na priva... Sprawa wygl±da tak: mam do
dyspozycji fdiska i PartitionMagiaca (pqboota). Na dysku mam trzy partycje
(c,d,e z windowsem). I teraz muszê z jednego z dysków wydziliæ dodatkow±
partycjê. Na tej nowej partycji muszê wrzuciæ DOSa i zrobiæ j± bootowaln±.
No w³a¶nie i jak to trzeba zrobiæ, aby przy nastêpnym w³±czeniu kompa
uruchomi³ siê DOS. Proszê o dok³adn± instrukcjê, bêdê bardzo wdziêczny za
jak±kolwiek pomoc, od tego bardzo du¿o zale¿y...

aserzx
P.S Tylko ¿ebym zrozumia³ co¶ z tej pomocy...