Co się dzieje z moim LG

Autor: kgb007 (kgb007_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 04 Dec 2002 - 18:12:21 MET

Mianowicie mam taki dziwny problem, który polega na tym że jeżeli zrzucam z
płyty obraz (clenecd, cdrwin) to występują przekłamania, a dokładniej po
wypaleniu lub podmontowaniu obrazu pliki są uszkodzone lub wogóle obraz nie
odpala.

PŁYTY SĄ BEZ ZABEZPIECZEN wiem to na 100%

Najzabawniejsze jest to że jeśli skopiuje zawartość płyty w sposób
tradycyjny to wszystko jest OK kopiując np. w Windows Commander, w logach
nie widzę żeby cd-rom podczas takiego czytania zgłaszał jakieś problemy,
zresztą kopiuje się to w miare szybko.

mój cd-rom to LG 32x którego mam ponad 4 lata