myszka USB - problem

Autor: draku (pixel-pl_at_[NO_SPAM)
Data: Wed 04 Dec 2002 - 11:36:46 MET

uzywam myszy Microsoft Intelli Explorer USB. niedawno upgradowalem system z
win2000pro na XP pro. od dwoch dni (XP mam okolo tygodnia, poltora) miewam
problem z mysza. windows poprostu ja rozlacza, traci polaczenie z mysza.
wyswietla mi sie obok zegarka komunikat ze jest problem z jednym z urzadzen
USB. myszka jest na podczerwien (nie ma kulki tylko czerwone swiatelko) i
normalnie ona swieci na czerwono jak dziala, a teraz gasnie, nie swieci.
wyglada jakby windows calkowicie wylaczal port USB wlacznei z zasilaniem go.
wczesniej mialem XP i nie bylo takich problemow. instalowalem go na czysty
dysk jak i upgrade z 2000pro i zawsze wszystok bylo ok.
czy ktos mial kiedys cos takiego?
podlaczylem myszke PS2 i dziala normalnie.