Re: Tunning modemu kablowego.

Autor: marcin (mstp_at_interia.pl)
Data: Wed 04 Dec 2002 - 10:21:23 MET

Uzytkownik "Łukasz S." <fricozoid_at_wp.pl> napisal w wiadomosci

> Czesc, mam lacze z Vectry i modem kablowy Webstar z Scientific atlanta,
jak
> podkrecic sobie lacze?

1) NTG - w ogole cos nie trafiles z tymi grupami...
2) http://cable-dsl.home.att.net/ - i jeszcze sporo innych...
3) Punkt drugi i tak nie daje wlasciwie nic , jedyny skuteczny sposob to
narzedzia snmp , oprogramowanie serwisowe etc. do zdalnego zarzadzania
modemem ,czyli inaczej nieautoryzowana zmiana parmatru "class of service"
=> w twoim przypadku - calkowicie niemozliwe do zrealizowania ( no chyba ze
masz bardzo dobre uklady z kims z obslugi sieci ...)

Tak wiec zapomnij o podkrecaniu i modl sie aby Twoj operator nie mial
zatkanego lacza - wiem cos niecos o tym .... ;)

Pozdrawiam