Re: Kamera Sony TRV-140E + USB

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Tue 31 Dec 2002 - 18:39:55 MET

"Marcin \(news\)" <anty_at_spam_delphins_at_poczta.onet.pl> wrote in

> Witam,
>
> niedawno stałem się posiadaczem ww. sprzętu i mam pytanie odnośnie
> przenoszenia filmów z kamery (zapis Digital 8) do postaci avi. Mam
> oczywiście program Pixela... dostarczany kamerą, ale jakość
> przenoszonego obrazu jest dla mnie nie wystarczasjąca. Czy może mnie
> ktoś uświadomić czy jest to wina oprogramowania do kamery, formatu
> zapisu - digital 8, jakiejś konwersji obrazu z digital 8 na format avi
> - wydawało mi się że powinno odbywać się do bez strat na jakości, a tu
> dupa blada! :-(((

jst tak jak byc powinno

> Czy może są jakieś programy, które by poprawnie
> zrzucały obraz z kamery przez USB?

afaik tylko Sony pozwala na zszucanie filmuf przez USB i to z ograniczeniem
352x288 max

> A może jedynym wyjściem jest wstawienie jakiejś karty do obróbki
> video, ale czy wtedy obraz będzie lepszy???

niee, wstawienie karty z portem FireWire (ilink/DV jak go zwal tak go zwal)
cena 150-460zl do domowego uszytku, profesjonalne >1Kzl

wszystko jest ok

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30 :P