Re: potrzebna pomoc 2xHDD

Autor: Zbyszek Z (zbyniek_at_terramail.pl)
Data: Tue 31 Dec 2002 - 15:36:57 MET

Użytkownik "avanti" <avanti156_at_wp.pl> napisał w wiadomości
: Witam
:
: co moze byc przyczyna tego stanu rzeczy:
: mam dysk glowny 10G Samsunga ATA66 jest on wpiety na IDE1 tasiemka 80
: na Mastera, od niedawna jestem posiadaczem jeszcze jednej 10-tki firmy
: Fujitsu ATA100 i w zwiazku z tym ze go pasuje wpiac to wkladam go na
: IDE1 na Slave (zworki oszywiscie w porzadku :) ) i co sie dzieje:
: - albo go wykryje i dopiero robi mi sie zwiecha pod winda;
: - albo go w ogole nie wykrywa natomiast Samsunga widzi :( ;
: - albo w ogole wszystkie dyski sa niewidoczne.
: o co chodzi??? moja plyta to ABIT KT7; jeszcze jedno IDE2 nie w chodzi
: w rachube poniewaz wisza mi tam CDROM i CDRW, moze ktos sie spotkal z
: takim problemem - prosze o pomoc :)
: ps. kabelek(80) jest napewno dobry, bo juz myslalem ze moze jakis
: uszkodzony, jak Samsung sam chodzi to jest wszystko oki
:
:
: Tomasz Burek vel. avanti

pewnie sa zle ze zworkowane, sprobuj je ustwaic na cable select, Sa to dyski
roznych firm i zdaza sie, ze mimo dobrego ustwaienia nie moga sie dogadac na
jednej tasiemce
metoda prob bledow zawsze byla najlepsza

pozdrawiam