Re: Moc zasilacza a sprzet

Autor: slonpn (slonpn_at_wp.pl)
Data: Tue 31 Dec 2002 - 14:14:32 MET

> Poniewaz grafike kupuje za jakis czas (i wtedy juz na pewno wymienie
> zasilacz) zastanawiam sie czy do tej pory 235W mi to wytrzyma.
U mnie, zanim zasilacz wymienilem, na Codgenie 250W chodzil Tualatin
1.1_at_1650+Ti4200+2 baracudy+CDRW+DVD+karta ISDN+sieciowka+kartaTV+5 wentyli
i nie bylo problemow. Wydaje mi sie, ze i u Ciebie powinno byc dobrze,
zwlaszcza, ze kiedys chyba robiono solidniejsze zasilacze... a przynajmniej
nie goniono tak za liczba W na etykietce ;)