Re: GF-4 TI4200 - którą wybra

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 31 Dec 2002 - 13:04:45 MET

Użytkownik "Wojtek Dzwonek" <wojtek_dzwonek_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:aurs06$eve$1_at_news.tpi.pl...
> Cześć!
>
> Oto wykaz kart GF-4 TI4200 z 2 hurtowni (ceny netto)..
>
> Którą z kart polecacie z poniższych (najwydajniesza i aby miała cichy
> cooler)...
> Skłaniam się ku wyborowi MSI.

Witam!
Mam Msi Ti4200 i muszę przyznać, że wiatraczek trochę szumi (po wymianie
wiatraka Titana na 2 mniejsze na procu słyszę w zasadzie tylko ten z
grafiki) Nie wiem, czy MSI daje wciąż te same wiatraki, ale jeśli to jest
ten w przeźroczystej obudowie, to mam ten sam. Dodam, że samej karty jestem
bardzo zadowolony.

Polecam www.benchamark.pl. Tam jest test MSI Ti4200(też).

> Czy może ktoś z Was posiada którąś z powyższych kart z płytą
> GIGABYTE GA-7VAXP VKT400 RAID?

Akurat płytę mam inną.

> Pozdrawiam Wojtek
>
>Również pozdrawiam.