Re: zasilacze,zasilacze i jeszcze raz zasilacze - dramat

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 23:51:03 MET

On Mon, 30 Dec 2002 20:02:20 +0000 (UTC), RusH
<rush_at_kiti.pulse.pdi.net> wrote:

>zasilacze czy codegeny/megabajty ? bo one niezalesznie od naklejki maja
><300 W :)
>
>kup u mnie toppowera 520W i zapomnisz o problemach :)

No, nie trzeba az takiej kobylastej maszyny. Do podobnego zestawu
wsadzilem Enermaxa 350W i jeszcze mial zapas mocy (wszystkie U powyzej
znamionowych) i wszystko hulalo. W tej chwili jest to moj ulubiony
zasilacz.
Za to odradzam Antec TruePower reklamowany tutaj wielokrotnie - na
zachodnich grupach jest w ostatnich dniach sporo informacji o
eksplodujacych Antecach (slynne tajwanskie kondensatory)

Pozdrawiam

oVo