Re: ViewSonic p95f+ ????

Autor: Killer (emaxx_at_SPAMME.astercity.net)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 22:58:28 MET

Użytkownik "Lukasz" <lookasik_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> to tez ViewSonic ???

Tak to tez Viewsonic,

> jesli tak to co sadzisz o tej firmie?. u nsa niezbyt popularna chyba ale
na
> zachodzie chwalone

Kazdy swoje chwali :) ja powiem jednak ze mialem duze klopoty bo zaczol mi
strzelac monitor.Ale rozebranie go u dokladne wycyszczenie pomoglo.Przy
okazji moge powiedziec ze umnie jest kineskop Panasonica jak cala
elektronika.Szczegolnie ciesze sie z faktu ze mam plamke 0.25.Uzywam monitor
juz 5 rok i jak narazie jest spoko.Chodz chce sobie kupic CTX ;) ale narazie
z braku finansow musi sluzyc ten jeszcze jakis czas.

Killer