GeForce czy Radeon ??

Autor: Walec Mariusz (walusm_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 21:56:00 MET

Witam szanownych grupowiczow !!!
Podczas proby zagrania w RC Wolfenstein podjalem decyje o zakupie nowej
karty do mojego starego kompa. Aktualenie posiadam Diamond Viper V770 (TNT2)
no i to jest za malo jak na owe czasy.
Problem jest z tym ze mam procesor PIII 700 MGHz i nie wiem co wybrac
Chcialem kupic cos lepszego ( tzn. ze średniej półki) zawsze bylem
zwolennikiem GF ale ostatnio oczytalem sie o rewelacyjnej jakosci obrazu
generowanego przez Radeony. Czy 9000 wystarczy ?? i czy moj procek da rade
?? ;-) Ewentualnie, maksymalnie co moge włożyc do mojej plyty to celeron 1.3
Ghz bo juz plyty to nie chce mi sie zmieniac.
Myslelm o przeznaczeniu na karte jakis 600 zł jesli mialoby to jakikolwiek
sens. Komputer wykorzystuje ogolnie do wszystkiego czasami lubie zagrac ale
nie duzo. Najczesciej surfowanie, troche grafiki, i prace biurowe. Wiec
zalezy mi na jakosci obrazu....

Moze jakis tani sprawdzony sklep internetowy ??

Z gory dziekuje za pomoc
Pozdrawiam
Mariusz Walec
walus_at_prz.z.pl