Re: wyciszenie komputera

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 18:11:25 MET

> Do lata będę to miał jeszcze na gwarancji. A nowa pompka to 25zł, stać
mnie.

a koszty rosna :-)

> "Na oko" to cały czas jest wyższa niż 30 stopni, nie muszę czekać do lata
:)
> A uważasz, że pompki w tych zestawach po 400zł są znacznie lepsze? Ktoś
> zrobił wiarygodne porównanie, na którym opierasz swoją opinię?

LOL od razu po 1000zl
dla mnie np wiarygodna jest moja kuzynka - bo nikt jej nie placi za
reklamowanie tego czy owego producenta, stwierzdzila ze troche lepsze od
AquaEL sa np AquaSzut (a cena podobna) a ze akwarystka jest od kilku lat to
jakas tam wiedze posiada - chociazby praktyczna a nie wyczytana

a ze Eheim jest poza konkurencja to chyba przekonywac nie trzeba - nie tylko
pod wzgledem jakosci ale niestety i ceny :-(

pozdrawiam