Re: ECS K7S5A i Athlon XP 1800+

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 17:23:13 MET

On Mon, 30 Dec 2002 10:08:52 +0000 (UTC), Krzysiek Szczepanek
<silverman_at_go2.pl> wrote:

>Nie do konca, to zalezy od egzeplarza.

I to mnie bardzo zaniepokoiło. W sobotę kupiłem co prawda płytę
Shuttle AK32, ale za cholerę nie chciała zagadać pod Athlonem XP
1700. Wymieniłem procka na Durona 700 i to samo - obydwie próby
pod SDRAM 256 MB. Czyżbym niechcący uszkodził płytę ?
Dzisiaj wymieniłem płytę w sklepie na nową (technik sprawdzający
stwierdził, że jest faktycznie uszkodzona i dali mi nową. Ale teraz
nie wiem, czy jak włożę tę nową nie będzie tego samego ?

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl