Re: zasilacze,zasilacze i jeszcze raz zasilacze - dramat

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 16:53:00 MET

> Zestaw Athlon 2000XP, Gainward Gf3Ti200/450 64MB, plyta Gigabyte GA-7VAX
> KT400, 256DDR266, nagrywarka LG, Maxtor 60 - pali zasilacze 300 i 350W.
boje
> sie wlozyc 400 bo tez moze ja upalic. Co jest do cholery. Ktos przerabial
> problem? Moze macie jakies koncepcje bo mnie klient chce zamordowac...

a jakiej firmy zasilacze stosowales ??? Bo kazda dobra 300-tka powinna sobie
poradzic z tym ...
jakis czas temu ktos juz mial podobny problem i pomogla wymiana zasilacza na
firmowy ...
prawdopodobnie chodzi o max obciazenie dla napiec 3.3 i 5V ktore sa ze soba
powiazane, ze ich laczne obciazenie nie moze przekraczac pewnej wartosci ...
w jednej 300-tce widzialem nawet, ze obciazenie to wynosilo max 145W dla 3.3
i 5V ...
standardowa 300-tka musi dawac co najmniej 165W dla 3.3 i 5V ... a jak
bedzie wiecej to tym lepiej ...

Musisz dokladnie napisac co sie dzialo na 300 i 350W ... i czy ten komp
wogole pochodzil troche ???

Dodatkowo mozesz zrobic jeszcze test wkladajac tam durona 1000 i jakas slaba
grafike (geforce2 mx200/400). Jezeli zasilacz padal od razu po wlaczeniu to
odlacz hdd i nagryware ...