Re: nagrywarka cd

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 14:53:51 MET

Ronin wrote:
> Mam zamiar kupic sobie takie urządzenie, jednak nie nowe. Czym
> powinienem sie kierowc przy wyborze nagrywarki? Jak ją moge sprawdzic
> czy jest napewno w 100% sprawna?
> za sugestie z gory dzieki

Przy dzisiejszych cenach nagrywarek IMHO nie warto kupowac uzywanej. Za
okolo 300 PLN masz nowke sztuke z 2 letnia gwarancja. Chyba ze kupujesz od
dobrego kumpla ktory nie zaopatrywal stadionu X-ciolecia w oprogramowanie, a
cena jest bardzo przystepna. Moze napisz jaka to nagrywarka i za jaka cene ?

pzdr.
trzmiel