anonimowe surfowanie

Autor: MarioBe (kobuszewski_at_interia.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 14:51:35 MET

Witam.
Chciałbym anonimowo pointernetować. Wiem, że są programy, wykorzystujące
serwery proxy, które pozwalają na skorzystanie z IP takiego serwera. Jednak,
żaden z tych, które próbowałem, nie działa :( Czy mógłby ktoś z Was polecić
mi jakiś dobry program, który umożliwiłby mi wykorzystanie innego, niż
przydzielony, adresu IP? Nie musi być to zaawansowane narzędzie, z funkcjami
uniemożliwiającymi wykrycie rzeczywistego IP. Nie chodzi mi o dobre ukrycie
się, ale tylko o wykorzystanie innych IP.

Wielkie dzięki,
Mariusz