Posłuchajcie !

Autor: Edzik (edziu_at_xl.wp.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 12:45:45 MET

Dnia 28 grudnia pisałem dwa razy. Na dysku C mam Windowsa XP Home Edition. I
tam jest taki folder ( start-panel
sterowania-system-zaawansowane-uruchamianie i odzyskiwanie-ustawienia-ręczna
edycja autostartu-edycja boot. I od tego wcześniej zależało, czy ja przy
starcie wybrałem XP, czy Millenium na dysku D. Musiałem zainstalować Xp
jeszcze raz, i teraz chodzi mi tylko On, gdy wybieram przy starcie ME
wyskakuje mi Błąd we/wyjś bootsect.dos. Takiego pliku w systemie WIn XP nie
mam, nie znalazłem także wpisu boot.ini ( w wyszukaj). Jest tylko ta edycja
autostartu. Jest tam tak :
[boot loader]
timeout=30
Default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\Windows
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\Windows="Microsoft Windows XP Home
Edition"/ fastdetect
C:\="Microsoft Windows Millenium Edition"
Gdy zmieniam ten ostatni wpis na D:\="Microsoft Windows Millenium Edition",
wtedy nie ma błędu, ale uruchamia się jeszcze raz od nowa.
Ktoś podpowiadał mi, żeby wyłączyć w Biosie Dysk C, to pójdzie na D:. Nie
wiem jak mam to zrobić, ja mam Bios z bootowaniem przez Floopy, CD-Rom, IDE
0,1,2,3,SCSI.. Nie ma podziału na C,D, E.
Cosik czuję, że nie uruchomię tego ME.
Tylko nie piszcie mi o identifakorach partycji bo ja nie wiem ( chyba, że
jaśniej).
Pomoże ktoś ?
Z góry dzięki