Re: jaka p造ta g這wna do Athlon 2.0+?

Autor: Przem_at_s - [Helldrive] (Przem_at_s)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 22:20:22 MET

Witam. Jakis miesiac temu kupilem ECS K7S6A i procesor Duron 1,2 Ghz. Na
poczatku wszystko bylo ok poza tym ze mialem zwisy co okolo 7 minut.
Nastepnie plyta ZDECHLA !! Odeslalem ja do serwisu (plyta zdechla po 4
dniach) i serwis nie wymienil mi jej lecz przyjal do naprawy/wymiany
gwarancyjnej w trybie natychmiastowym 14 dni :-))) Dostalem odpowiedz iz
plyta dziala, przedstawiono mi konfiguracje kompa ale nie widzialem
dzialajacej plyty. Plyta jak byla uszkodzona tak jest. Kupilem Msi KT3
ULTRA2 i nie mam zadnych problemow choc plyta kosztowala w hurtowni 303 zl
netto.
P.s. Nie kupujcie nic w firmie "Videobit" (sic) w Katowicach i Tychach.
Wlascicielka jest arogancka i opryskliwa a pracownicy chwala sie ze maja
tatusiow prawnikow. Szefowa tej firmy w twarz mnie "oplula" i kazala isc do
sadu. PRZEKAZCIE ZNAJOMYM Z KATOWIC ZEBY PRZEKAZALI ZNAJOMYM ITD ZE TA FIRMA
TO JEDEN WIELKI K A N T !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pozdrawiam, Przem_at_s