Re: Obudowy Enlight 723x 300W?

Autor: Wojt (rwxrwx_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 20:03:16 MET

"Misza" <lewica_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Wlasnie na potwierdzeniu tej wiadomosci najbardziej mi zalezalo, nigdzie
> nie moglem tego znalezc, a cos mi sie obilo o uszy.

Z tą regulacją od obciążenia to prawda. W swoim gracie (cel300_at_450-raczej
mały pobór mocy) mam HPC-340-202 i przy szybkich zmianach CPU Load słychać
zmianę obrotów (lekko zmienia się ton szumu). Płyta główna nie wykrywa
wiatraczka więc nie wiem jaki jest przyrost RPM. Do tego sprawnie działa
regulacja termiczna, w rezultacie w nocy gdy komp chodzi luzem jest w
zasadzie niesłyszalny:)

W.