Skaner Agfa - pomocy!

Autor: Macius (macius_at_kasier.ozzl.org.pl)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 17:09:05 MET

Czesc,

Moze juz ktos kiedys mial taki problem - Mam skaner Agfa Snapscan 1212P, do
tej pory dzialal bez zarzutu.

Ale teraz jest cos nie tak - kiedy skanuje preview, to nie pokazuje miejsca
skanowanego zdjecia na lozu prawidlowo, zaznacza automatycznie prawidlowy
obszar, na ktorym nic nie ma, zdjecie na ekranie jest polozone zupelnie
gdzies indziej, proba rozszerzenia okienka skanowania daje kosmiczne efekty
w postaci przemieszczania sie widoku zdjecia. Skaner skanuje zaznaczony
obszar prawidłowo.

Pytanie : czy to jest sprawa sprzetowa (i skenr wywalic lub naprawic), czy
moze programowa (ponowne zinstalowanie sterownika nic nie dalo), a na
formatowanie twardziela i zakladanie skanera na czysty Win98 nie mam czasu.

Jakie sa wasze pomysly?

M.