pci to usb...

Autor: Danonwoj (wdaniun_at_WYTNIJ_TOo2.pl)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 12:27:00 MET

WITAM!

    Zwracam się po raz wtóry z tym problemem, bo w dalszym ciągu nie mogę go
rozwiązać. Chodzi o to:
posiadam kompa dosyć starego (płyta i430HX SOYO, Pentium 200MMx) i kupiłem
(minęło już 3 miesiące) drukarkę Lexmark Z35 pod usb. Aby mogła ona działać
w sklepie polecili mi kartę rozszerzenia pci to usb XPower (koszt 50 zł),
która obsługuje usb 2.0. W sklepie sprawdzali-myszka chodziła. Wróciłem do
domu, podłączam drukarkę i dzieją się następujące objawy:
instaluje mi się automatycznie w Windowsie 98SE owa karta pci to usb
(plug&play) jako otwarty kontroler hosta typu 82c861 pci to usb firmy Opti
(podaje dokładne dane, gdyż może się przydadzą). Po podłączeniu drukarki
instaluje się urządzenie (drukarka) jako nieznane urządzenie w dziale
kategorii sprzętowej usb i autmatycznie się wyłącza.Ale także dzieją się w
tym momencie inne rzeczy, o których strach opowiadać. Ale skutek jest
jeden-brak komunikacji drukarki z komputerem.Wysyłałem już mail'e do
Lexmarka itp., nie mają odpowiedzi, proszą o telefon... Zaznaczam, iż
drukarka jest na pewno sprawna, bo była sprawdzana na innym,
nowocześniejszym komputerze pod XP. Pod

win2000 w dalszym ciągu drukarka nie chciała pójść.
Proszę o pomoc.
pozdrawiam,
<WojtaS>