Re: Problem z komputerem :(

Autor: BlackMan (black_man_at_tlen.pl)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 12:15:17 MET

Uzytkownik "Slaanesh" <slaanesh_at_szafir.univ.szczecin.pl> napisal w
wiadomosci

> Witam,
>
> Wlasnie komputere mi padl i nie wiem co sie dzieje. Siedzialem gdy nadle
> wylaczyl sie i nie chcial sie wlaczyc, tylko na sekunde mignal dioda
zasilania.
> Jak wlaczylem go do drugiego gniazdka, to znow tylko mignal i nic. Za
kazdym
> razem tak sie dzieje jak mu wylacze zasilanie z tylu albo przemienie
gniazdka...
> Co robic? Ma ktos jakies pomysly?
>

> Z gory dziekuje,
> G.

Witam
Prawdopodobnie padl ci zasilacz !!
Radze pozyczyc od kogos zasilacz i sprawdzic co bedzie. Ze starym radze juz
sie nie bawic przynajmniej do czasu sprawdzenia komputera na innym
zasilaczu:-) (moze to nie zasilacz, ale radze zaczac od zasilacza)