Re: Notebook Toshiba

Autor: marcusss (meka_at_polbox.com)
Data: Sat 28 Dec 2002 - 13:21:21 MET

Użytkownik <owp_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Dzięki za odpowiedzi (wszystkie).
> Niestety dalej nie znalazłem (te klawisze spełniają inne funkcje).
> Czy jest możliwe, że w ogóle nie ma regulacji??
> Mój notebook to Satellite 1800-712
> Piotrek
>
> --
Hi !!!
Jeszcze masz wyjscie w biosie ustaw na wartosc jaka cie satysfakcjonuje
A co do klawiszy funkcyjnych czasami trzeba soft zapodac zeby wszystkie
funkcje dzialaly
A softu do tosiby jest bardzo duzo
A nie sadze zeby nie bylo takiej mozliwosci
Mam starsza tosibe i wszystko dziala
Ale po za instalowaniu polepszaczy
Marek