IBM DTLA 307030 czy to już jego koniec ?

Autor: tn (tomekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 01:20:34 MET

Mam dysk jak w temacie na jednej partycji (ostatniej) dysk podczas scandisku
Windowsa czy to Nortona 2003 zatrzymuje się mniej więcej w połowie ( tej
partycji) i zaczyna "rzęzić" wieszając Windowsa . Sformatowałem tę partycję
w DOSie i nie było żadnych problemów ale ponowne wywołane przeze mnie
skanowanie nawet w dosie powierzchni tej partycji dalej kończy się
wieszaniem kompa i zgrzytami wydobywającymi się z dysku .Za nim go
sformatowałem podczas przenoszenia plików na inna partycje jednego z plików
(około100mb) nie można było skopiować ponieważ tak samo wieszał kompa jak
przy skanowaniu . Wydaje mi się że uszkodzony jest jakiś fragment tej
partycji . Czy to już jego koniec tego dysku ?
Jeszcze jest na gwarancji jak by co ;-(
pozdr
tomekn