AthonXP 1700+ i ECS K7VZA

Autor: Dominog (dominog1_at_wp.pl)
Data: Sat 28 Dec 2002 - 20:41:38 MET

Posiadam to co w temacie i wczoraj przy włączaniu kompa spostrzegłem sie, że
zamiast althona 1700 pokazuje mi 1900, przedtem tak nie było. Co więcej po
starcie systemu winda wyśfietla że procek chodzi z 1,6Gh. Robiłem testy
sandrą i rzeczywiście tak chodzi!!! Z tego co mi wiadmo to na ECSie nic
podkręcić sie nie da. Ostatnio chyba tylko w biosie przestawiłem opcje "PNP
OS INSTALLED" na yes. Posiadam biosa 3.3b i pytam sie co jest grane????