Re: za ile mozna zmodernizowac?

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Sat 28 Dec 2002 - 14:49:49 MET

> Czy duza roznica w szybkosci transferow jest pomiedzy 5400 a 7200?

powiem tylko tyle ze Maxtor D540X (5400rpm) jest u mnie szybszy niz stary
Fuijtsu MPE 3136AH (7200rpm jeszcze ATA66) z tego wynika ze nowy dysk na
100% bedzie szybszy niz obecnie posiadany "staruszek"

> Jeszcze moze orientujecie sie Panowie ile kosztowalo by w sklepie
> komputerowym zamontowanie np nowego procesora. Z pamiecia, dyskiem,
> poradzilabym sobie sama, ale z procesorem to raczej nie, poza tym z
> updeate'm Biosu tez nie.

1. w sklepie to raczej ciezko dorwac starsze procki - mysle ze lepiej
zawolac jakiegos kumatego znajomego
2. co do BIOSu i ustawiania zworek wszystko jest w manualu od plyty
3. najwiekszym problemem bedzie dorwanie przejsciowki SLOT1/FC-PGA ze
zworkami do wymuszania napiec - gielda komp. lub Allegro to jedyne "pewne"
zrodla - choc i z tym mozna sobie poradzic przez laczenie i zamalowywanie
pinow
4. BIOS najlepiej dac jak najnowszy 1012 (lub 1014 BETA) i nalezy to robic
na starym procku

manuala i BIOSy mozna sciagnac np z tego FTPa
ftp://ftp.california.pl/ASUS/mb/slot1/440bx/p2b/

pozdrawiam