lamerskie pytanie dot. nagrywarki

Autor: Szachysta (strzyqawa_at_WYNTIJ.TO.poczta.onet.pl)
Data: Sat 28 Dec 2002 - 13:24:51 MET

Witam

Z gory sorry, ze zadaje takie lamerskie pytania, ale wczoraj kupilem
nagrywarke (LG GCE-8481B x48/x24/x48 BOX) i czegoś nie rozumiem.
Mianowicie mam płyte CD-R firmy TDK z napisem na opakowaniu "48x multi
speed". Wszystko ok, moja nagrywara nagrywa właśnie z taką maksymalną
prędkością, ale jak włączam Nero i chce cos nagrac to w zakladce "zapis"
program, jako maksymalną szybkość zapisu, podaje 32x.
Czy to wina płyty, czy nagrywarki???

Z nadzieją na uświadomienie pozdrawia
Szachysta