Re: Starsza plyta, 256MB pamieci..

Autor: Mariusz (ivansoft[SPAMIK.FUJ)
Data: Fri 27 Dec 2002 - 23:13:23 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> W takim przypadku nie jest to zbyt dobra decyzja IMHO.

> Kupno pamięci _nigdy_ nie jest bezpieczne. Nikt Ci nie zagwa-
> rantuje, że jakiekolwiek pamięci ruszą w Twojej płycie.

Hmm a wiec pozostaje kupno PC100..
Kupujac pamieci w zaprzyjaznionym sklepie mialbym okazje je przetestowac i
zwrocic w razie czegos.. Coz z tego jednak jesli wezmiemy pod uwage, ze
obecnie sprzedawane SDRAMy to glownie skladajace sie z malej ilosci kosci
PC133 :( Wynik wiadomy - widoczna tylko polowa

Pozdr,