Re: wroclaw

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark.maupa.post.pl_at_man.lodz.pl)
Data: Fri 27 Dec 2002 - 22:24:36 MET

On Thu, 26 Dec 2002 13:39:10 +0100, "mariuszzz"
<mariuszzz_at_satkabel.com.pl> wrote:

>pytanko: gdzie dokladnie we wrocku znajduej sie gielda komputerowa???, mam
>tam zamiar kupic procka, plyte i HDD, a tak wogole jest taniej niz w
>sklepach czy nie zawracac sobie glowy?

Giełda komputerowa jest na stołówce Politechniki. Jak będziesz chciał
się tam dostać, to najpierw pytaj miejscowych tubylców jak dojechać na
Polibudę, a potem pytaj gdzie jest stołówka/giełda.

Czy jest taniej? Ciężko powiedzieć? W tej chwili giełda wygląda tak:
piraci, sklepy handlujące na giełdzie i "złomiarze", czyli ludzie
sprzedający używany sprzęt. Nowego sprzętu raczej taniej niż w sklepie
nie kupisz. A w sklepie to i spokojniej i w ogóle inaczej. Ja na
giełdę chodzę jak potrzebuję tanie CD-R kupić, albo szukam jakiś
fajnych staroci, o. Całego nowego kompa bym na giełdzie nie kupował.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark maupa post.pl