Stara płyta i AMD K6/2-450 - problemy

Autor: Tomek 'Tommy' Dębiński (tdebinski_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 27 Dec 2002 - 16:41:06 MET

Mam plyte o symbolu J-598B (NO. G03-598BR1) (http://www.j-mark.com)
jest w niej procesor AMD K6/2 300 MHz

W moim kompie z kolei jest plyta PcChips M537DMA33 z AMD K6/2 450.
(dziala po malej przerobce opisanej na mojej stronie
http://tdebinski.republika.pl/m537dma33)

Chcialbym tego 450 przelozyc do tej plyty J-598B (z chipstem VIA MVP3)
gdyz jest to nowsza plyta i ma szyne AGP.

Plyta J-598B obsluguje napiecie 2.2V ma mnoznik 4,5X oraz magistrale
100 MHz
Wlozylem tam ten 450 MHz ustawilem zworki jak sie nalezy ale
komp w ogole nie ruszyl - nawet nie wyswietlila sie informacja BIOS'u

W instrukcji plyty (tej J-598B) najwiekszy proc jaki jest opisany to
AMD K6/2-333
Mysle ze wynika to z tego iz wtedy poprostu nie bylo takie procesora na
rynku.
Plyta jest z lipca 1998.

Czy potrzebny jest moze update bios'u aby dziala ten procesor ?

Prosze o pomoc.
Wydaje mi sie ze przeciez ten AMD 450 powinien dzialac w tej plycie J-598B
ktora jest plyta nowsza niz PcChips M537DMA33

Pozdrowiam
Tomek Dębiński
tdebinski_at_poczta.onet.pl