Re: Sterowniki Ati Calyst 3.0, czemu nie ma ich na stronie Ati? Pomocy....

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 27 Dec 2002 - 14:26:00 MET

radxcell wrote:

> ale nie o to chodzi - zaciekawiles mnie - czy jest jakis sposob, zeby
> kupujac minta sprawdzic czy to jest Build by ATI?

Na poczatku od pojawienia sie karty czesto mozna trafic na Build by ATi,
pozniej juz coraz ciezej. Pudelko niczym roznic sie nie bedzie, trzeba
looknac do srodka i wiedziec jak wyglada oryginalna ATi. Pomoc znajdziesz
np tu: http://mirror.ati.com/support/identify/cardver.html

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Mentality