Re: Monitor do grania, filmow i internetu.

Autor: P|eszczoH (adamlt_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 27 Dec 2002 - 14:00:49 MET

> jezeli chodzi o tanie 19 (mam samsunga 957df) to nadaja sie one do
> filmow i gier ale na windzie to juz kiepsko - mam nieostre wszystkie
> rogi i ogolnie jakosc obrazu duzo gorsza niz w porzadnych 17
> wiec jesli tylko grasz i ogladasz filmy to 19 ale jesli robisz troche
> w windzie to racze dobra 17

to o czym piszesz, zalezy glownie od tego na czym zrobili monitor,
istnieja tanie i drogie 19.
roznica w rozdzielczosciach odswiezaniu
i takich tam duperelach, ktore stanowia o tym jak to w rzeczywistosci
wyglada.
17 samsunga nawet te tansze akurat sa dosc przyzwoite,
ale i tak istnieje zroznicowanie modeli i zaloze sie , ze ta 17 co osiada
1200x1600
ma lepszy obraz niz ta co ma 1024x1280 chyba max.
pisze z glowy wiec moglem sie skubnac.
pozdrawiam