Re: Nawrócony ( AMD vs Intel)- długie

Autor: Rafal Stasiak (raflcio_at_raflcio.komrel.net)
Data: Fri 27 Dec 2002 - 13:04:51 MET

A ja sie do niedawna caly czas wahalem i teraz juz nie mam watpliwosci.
Kupuje Intela. Zafunduje sobie plytke Asusa za 8 stowek, do tego P4 na 533
fsb, do tego 256 MB DDR'y i srruu.
No jasne ze oszczedzilbym na AMD'ku, bo to pewnie bedzie tak robic jak
Athlon 2k XP, ktory kosztowalby z 500 pln mniej, ale...

Ja po prostu wole Intela. Mam te graty od lat, zawsze kosztowaly i pewnie
beda kosztowac. Intel to roche jak CISCO wsrod routerow.
To po prostu standard, wszystko jest pod to kompilowane (ogolnik) i jak
nie kupie "zwalonych" czesci to pewnie ani razu nie napisze typu "widze
ciemnosc. Co zrobic?"

Dobrze, ze Ci sie proc nie grzeje i wszystko dziala stabilnie, bo to
przeciez o to chodzi. W gruncie rzeczy jednak szkoda mi tych wszystkich
oszczednych, ktorzy masowo sla posty na ta grupe z AMD'kowymi problemami.
Statystycznie patrzac nie wychodzi to na korzysc tych ukladow.
Osobiscie mysle ze AMD to solidna firma, ktora jako jedyna do tej pory
nakopala w d... Intelowi. Dzieki temu tez zadufany Intel opuscil ceny ;-)

No, ale mimo to wole Intela. Przykleje sobie naklejke na obudowe i system
bede reinstalowal raz do roku, ale tylko tak dla zasady. ;-)
I zrobie sobie ciche chlodzenie woda, ktore bez wzgledu na wydajnosc
pompki wystarczy...

pzdr.
eReS