Re: tuner aver tv studio nicam + JTV

Autor: Bogdan C. (sp8alc_at_wp.pl)
Data: Thu 26 Dec 2002 - 23:42:02 MET

On Thu, 26 Dec 2002 16:56:48 +0100, "Abyss" <abyssx_at_go2.pl> wrote:

>mam taki problem: od dluzszego czasu mecze sie i nie potrafie skonfigurowac
>tunera TV Aver TV Studio Nicam pod programem JTV. w ustawieniach dokadnie
>takiego modelu Aver'a nie ma. sa inne. problem polega na tym, ze jest obraz
>natomiast nie ma dzwieku. wszystko z karta jest ok, wejscie Line In w karcie
>tez dziala. pod oryginalnym oprogramowaniem jest i dzwiek i obraz, natomiast
>pod JTV brakuje dzwieku. mam system win98se.
>czy ktos moze wie w czym jest problem ?
>szukalem tez w starszych postach w archiwum, ale odpowiedzi na ten temat nie
>znalazlem.
> [...]

Na koncu jtv.ini powonno byc tak :

[Hardware_WinNT]
Card1=Card:PixelView_Play_TV_PAK_LPD+;Tuner:Philips_PAL_I;LineInID:Wejście
liniowe
[Hardware_Win95]
Card1=Card:PixelView_Play_TV_PAK_LPD+;Tuner:Philips_PAL_BG;LineInID:Wejście
liniowe

U mnie dziala na WinXP i Win98 z tego samego katalogu na dysku E:
widzianego jako E: z obu systemow.