Re: Baracuda IV czy faktycznie bezszelestna ?

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Dec 2002 - 22:28:40 MET

On 26 Dec 2002 15:31:27 +0100, adamert_at_poczta.onet.pl wrote:

>Ja nie twierdze, ze moje dolegliwosci sa od tego dysku. Mowie tylko, ze zbiegly
>sie one z zamontowaniem Baraccudy IV 40GB. Chcialem potwierdzenia, ze moze ktos
>jeszcze mial z nia takie klopoty.

Szwagier ma Barracude IV. Zamontowal mocniejszy zasilacz i w tym
momencie pojawil sie wysoki pisk. Bez Barracudy - cicho. Na starym
zasilaczu - cicho. Z innym dyskiem - cicho. Czyli i zasilacz i
Barracuda generuja ultradzwieki i dochodzi do interferencji obydwu i w
efekcie otrzymujemy czestotliwosci akustyczne.

Mialem to samo z moim Fujitsu 5400 FDB + monitor. Wysoki pisk ktory
znika jak sie uspi dysk albo zmieni rozdzielczosc w monitorze.

Pozdrawiam

oVo